torsdag 27 december 2012

Test: Dove lotion



Nu har jag haft testat Dove Pure & Sensitive för Buzzador i nästan 2 veckor och jag måste säga att jag är lite förvånad. Jag har svårt att hitta body lotion som faktiskt fungerar på min hud. Jag får ganska så torr hud på vintern och det blir en massa smörjande för att försöka att inte frasa sönder :) Det är även bra att ha om man tränar och duschar ofta, eftersom man (i alla fall jag) lätt blir torr i huden av att duscha ofta.
Den här Dove går snabbt in i huden och återfuktar bra!
Jag har haft några vänner som testat också och de flesta är nöjda. Det enda som några påpekade var att de vill att det ska lukta gott. Den här luktar inget vilket jag tycker är bra, det blir lät annars så att man går omkring och luktar parfymfabrik ett tag innan den värsta doften lagt sig, men det är ju en smaksak.

Jag kan med andra ord starkt rekommendera er att testa den!

Inga kommentarer: