onsdag 17 november 2010

Tävling! Vinn en resa till Kanarieöarna!


Tävla om en resa till Kanarieöarna genom att på min sida, och andras, hitta den gömda soppan! Under 4veckor, fram till den 17/12,  kommer tävlingen att pågå.

 
Här hittar du information om tävlingen och de sidorna ni ska leta på kelda.se/soppjakt

Leta på!

Efter att tävlingen är avslutat kommer jag att lotta ut varucheckar till de som mailat mig om vart de hittat soppan och även ert bästa sopprecept!

Här kommer ledtråden: Många hårda blir mjuka!

10 kommentarer:

Anonym sa...

en ledtråd vore fint då det är helt omöjligt att hitta soppan!!!!

Anonym sa...

Ja ge en ledtråd!
Nästa alla andra har gett det med.

Anonym sa...

Ja ge en ledtråd!
Nästa alla andra har gett det med.

Anonym sa...

Ja, den är omöjlig att hitta utan ledtråd!

Anonym sa...

Håller med föregående, detta är inte ens kul, ska väl vara en sport eller???

Anonym sa...

Hittar inte soppan trots ledtråden..... Omöjligt

Moa sa...

Jag hittade den, så omöjligt är det inte. :-)

Anonym sa...

Jag hittade också men av en slump för ledtråden hjälper inte alls.

Anonym sa...

Riktigt värdelös ledtråd.

alexandra mamma till tove sa...

jag tyckte ledtråden var rätt bra..
efter att ha kollat runt lite så kom jag till slut på vad som menades med den.