torsdag 11 februari 2010

TÄVLING!

Tävlingsdags!

Jag vill helst att matlagningen ska gå relativt snabbt så att jag slipper stå framför spisen alldeles för länge. Antar att en del av er håller med :) Kelda lanserar nu sina 15-minuters recept, snabba, enkla maträtter och goda soppor. Det finns recept i alla kategorier, kött, fisk, fågel, pasta och vegetariskt. På Keldas hemsida finns alla snabba recept och jag tror nog att du kommer att hitta något som passar dig

Har du en iPhone kan du lätt få ner applicationen till din mobil. Så här beskrivs applikationen:

Applikationen är gratis att ladda ned och innehåller 100 recept som du kan laga på 15 minuter. Dina favoritrecept kan lätt sparas ner och även skickas till vänner som mail. Det är lätt att hålla tiden då appen innehåller en inbyggd matlagningstimer. Välj vad du är sugen på, eller slumpa fram maträtter genom en skakning eller knapptryckning, så får du snabbt tre middagsförslag.


Tävlingsinformation:

  • du skickar in ett eget näringsberäknat recept(helst både kcal, fett, proteiner och kolhydrater, men det viktigaste är kalorierna).
  • Det kan vara allt från frukost, mellanmål, lunch, middag, ja allt som går att äta.
  • En annan viktig del är att receptet inte får överstiga 400 kcal såklart :)
  • Jag kommer att publicera vinnaren på sidan.
  • Du har fram till måndag den 15/2 kl 24.00 sen drar jag en vinnare utifrån alla kvalificerade tävlande och presenterar vinnaren på tisdagen 16/2.
  • Vinnaren får en presentcheck på 100 kr att handla för ur Keldas soppsortiment 2:an och 3:an vinner en varsitt badlakan.

LYCKA TILL!

Inga kommentarer: