måndag 30 januari 2012

Vinn en kock















Jag fick ett paket med 2 ostar och en kokbok i förra veckan. Både ostarna och kokboken kommer från Boxholm, alla recept har såklart ost i sig :)
Den ena osten var det havssalt, timjan, oregano, basilika och tomat i, den är väldigt god att äta som den är. Den andra osten, en gräddost, är väldigt krämig och god, också god att äta rätt upp och ner. Jag kommer nog att komma på lite fler användningsområden snart...ska kolla i kokboken.

Boxholm har just nu en tävling, receptutmaning, där man kan vinna en alldeles egen kock för en kväll. Om jag var er så skulle jag definitivt delta. Att vinna en egen kock för en kväll är riktigt roligt. Jag lyckades själv nämligen vinna en kock för en kväll för ett antal år sen, han kom hem och lagade underbar mat till mig och mina vänner, det blev en riktigt lyckad kväll! Så ta chansen och tävla, KLICKA HÄR! Jag håller tummarna och hoppas att ni vinner :) Lycka till!

Inga kommentarer: